Bessy sur cure- vezelay - Reisverslag uit Chablis, Frankrijk van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu Bessy sur cure- vezelay - Reisverslag uit Chablis, Frankrijk van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

Bessy sur cure- vezelay

Door: jeroenslagers

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

26 Mei 2015 | Frankrijk, Chablis

Het was een flinke tocht naar Bessy, zeker omdat ik ziek was. S' nachts nog flinke koorts gehad, maar niet wandelen is geen optie.
De overnachting is Bessy is een aanrader, niet duur ( altijd belangrijk voor een Nederlander ) maar erg netjes en zo maakte nog snel wat te eten voor ons. Annemarie, een pelgrim die we al een paar hadden ontmoet en ook een dagje had meegelopen was er ook al. Ik ben meteen even naar bed gegaan en even later nog wat gedronken en weer gaan slapen. Ook een BElgische Pelgrim, die we al in FLonny hadden ontmoet was daar aangekomen, Jan Vandorpe. ( een erg gezellige vent.

  • 27 Mei 2015 - 14:17

    Annemarie Hens:

    Hoi Jeroen (en Wim) ik ben weer thuis en ik hoop dat jullie lekker bijgetankt hebben in le Chemin zodat jullie uitgerust weer verder kunnen stappen. Jan ook nog bij jullie zodat het een soort 3 musketiers is geworden?
    Bon camino voor de komende dagen en ik zal jullie blijven volgen. Omdat ik ervan overtuigd ben dat je Santiago zal halen Jeroen zal ook ik mijn duit in het sponsorzakje doen.
    Groetjes

  • 27 Mei 2015 - 20:23

    Paula Slagers:

    Ha Broertje,
    Ziek zijn is nu zeer vervelend voor je.
    Maar je voelt het beste als je door gaat wandelen.
    Wel goed voor jezelf blijven zorgen hé Kanjer!!
    Fijn dat het een goede overnachting was.
    Dat zit dat toch even mooi mee.
    Weet dat ik aan je denk en je blijf volgen, alleen al vanwege je mooie foto's en reisverslagen.
    Wederom veel wandelplezier en dat je nog vele mooie mensen tegen mag komen en van de natuur kunt genieten.
    Dikke kus van je Zus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 31196

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: