Als de dag van toen - Reisverslag uit Aubigny-les-Pothées, Frankrijk van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu Als de dag van toen - Reisverslag uit Aubigny-les-Pothées, Frankrijk van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

Als de dag van toen

Door: Jeroen slagers

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

09 Mei 2015 | Frankrijk, Aubigny-les-Pothées

Wat jammer dat we vanmorgen alweer vertrokken, gisteren een 5 gangenmenu gehad. Ik heb me gelukkig wel netjes in kunnen houden. Vandaag zelfs wijn gedronken. Beviel ook wel, dus dat komt goed. Het adres van de B&B is: Rue d'Hersigny 5.
Eerst naar Rocroy gewandeld om op zoek te gaan naar een wandelboekje. Her VVV kantoor ging echter pas om 10.00 open, dus nog een uur wachten. Wat kaarten gekocht en we werden bijna de kerk in getrokken door een oude dame. Ze zag vooral aan Wim dat wij pelgrims waren. Wat uitleg gekregen over de oude kerk, we kregen een stempel en we hebben allebei nog een kaarsje opgestoken voor alle mensen die ons dierbaar zijn, en dat zijn er toch veel!
Als we iemand vergeten zijn, onze excuses.
We hebben vandaag ongeveer 21 km gewandeld, en vooral over vroeger verteld, Wim wist niet van ophouden. Ik had minder te vertellen want ik ben niet zo oud als Wim. De tijd vloog voorbij.
We zijn nu in aubigny les pothees een klein dorpje. Rue st Remi (grande Rue ) 35
Ik heb helaas geen afspraak kunnen regelen met Jan Corsten, een vriend van mij. Hij zou 2 dagen meelopen, maar er is gewoon geen busverbinding. Heel erg jammer.

  • 09 Mei 2015 - 23:37

    Anita Huisman:

    Hey Jeroen

  • 09 Mei 2015 - 23:48

    Anita Huisman :

    Nog een keertje want de mail doet raar.... Heb ik weer...
    Wat leuk om je verslagen te lezen, je bent een echte bikkel, je flikt het toch maar, ben best trots op je

  • 10 Mei 2015 - 10:07

    Angelique Pulles:

    hoi Jeroen,
    ik ben je bijzondere tocht aan het volgen. Indrukwekkend hoor,
    je doet het toch maar mooi!
    veel succes onderweg, en geniet ervan!!
    groetjes Angelique Pulles

  • 10 Mei 2015 - 13:58

    Frans En Jannie Van Asseldonk:

    Hoi Jeroen,
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Er zullen nog zeker meer "beren" op je pad komen maar je leert steeds beter hoe hier mee om te gaan.
    Ook erg prettig is een wandelmaatje. Je hebt steun aan elkaar en het is gezellig.
    Geweldig steeds om je verhalen te mogen lezen. We genieten er erg van.
    Jeroen, maak er iets moois van en we kijken uit naar je volgende verhalen.
    Groetjes Frans en Jannie

  • 11 Mei 2015 - 09:09

    Evelien Maas:

    Hallo Jeroen,
    Je eerste week zit er ruimschoots op al.....je kunt al af gaan tellen nu ;-)
    Wat een verhalen en belevenissen al en dat in zo'n korte tijd!
    Goed om te lezen dat je het nog volhoud....de ene dag zal beter gaan dan de andere...net als bij ieder ander.
    Ik wens je weer veel loopplezier en blijf je volgen.
    Groetjes,
    Evelien.

  • 11 Mei 2015 - 13:15

    Theo:

    Hoi Jeroen
    Indrukwekkende verhalen,leuk om te lezen.299 km in 12 dagen,ik doe het je niet na,maar goed ieder zijn ding.Ik begrijp dat de eerste dagen moeilijk waren,maar door schade en schande wordt je wijzer zeggen ze wel eens.In ieder geval goed om te lezen dat je je draai begint te krijgen en ook kan gaan genieten van alle dingen die je op je pad tegenkomt.
    Succes nog en ik blijf je volgen

  • 12 Mei 2015 - 22:36

    Monique Baudoin:

    Ha Jeroen,
    Gelukkig heb je je niet laten ringeloren door de tegenslagen van de eerste dagen. Dat je karakter hebt en bent doorgegaan, daar pluk je nu de vruchten van: het feest is begonnen! En de humor is er gelukkig ook nog merk ik. Blijf schrijven Jeroen en goede reis!


  • 13 Mei 2015 - 17:15

    Gaston:

    Ha broertje,
    Jammer dat het bezoek van Jan geen doorgang kon vinden. Zou toch erg leuk voor je zijn geweest. Als ik 's avonds in bed moeilijk in slaap kom denk ik tenslotte maar dat ik 5 kilometer aan het wandelen ga. Dat helpt beter dan schaapjes tellen moet ik zeggen want binnen no time ben ik in slaap. Waarschijnlijk bang dat ik de 5 kilometer anders vol maak. Tja, ik heb geen wandelbenen denk ik dan maar. Wat jij doet vind daarom des te meer een geweldige prestatie. Je zult ongetwijfeld veel leuke ervaringen opdoen en genieten van de omgeving en bezienswaardigheden. Hou vol en ik verheug mij alweer op je volgend reisverslag.. Succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 31177

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: