Al €250,- voor de vrije vogels. - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu Al €250,- voor de vrije vogels. - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

Al €250,- voor de vrije vogels.

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

25 April 2015 | Nederland, Mariaheide

Fantastisch mensen nu al €250,-. Alvast bedankt namens de Vrije Vogels en natuurlijk ook namens mij. Dit motiveert mij nog meer!!

  • 25 April 2015 - 19:44

    Els Van Boekel:

    Jeroen, ik wens je een geweldige wandeltocht toe.
    En super dat je de opbrengst aan onze club wilt schenken.
    ik ga je zeker volgen , SUCCES .

  • 27 April 2015 - 08:59

    Peter Vullings:

    Als ik dit schrijf ben je net onderweg voot je trip. Gelukkig is het droog en er staat zelfs een zonnetje. Zal effe wennen zijn de eerste kilometers maar als eenmaal je ritme hebt en het gewicht van de rugzak onder controle hebt zul je vast gaan als een trein. Wij, Elli en ik, zullen je volgen op je tocht. Tot later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 31191

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: