Nog 2 nachtjes. Ik ga op pelgrimstocht en neem - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes. Ik ga op pelgrimstocht en neem - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes. Ik ga op pelgrimstocht en neem

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

25 April 2015 | Nederland, Mariaheide

mee.................
Tja wat neem je allemaal mee. Het lijkt wel de winkel van sinkel en er komt nog steeds bij.

  • 25 April 2015 - 19:44

    Marie Louise:

    Hoi Jeroen,
    ook namens Edward een hele mooie en onvergetelijke reis toegewenst!!
    Ik zal hem deze site regelmatig laten zien zodat hij ook een beetje op de hoogte blijft. Het is nu nog onwerkelijk en niet te plaatsen voor hem maar dit maakt het natuurlijk heel duidelijk.
    Lieve groet en een veel mooie ervaringen!
    Edward en Marie Louise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 31179

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: