De eerste vijf dagen - Reisverslag uit Tienen, België van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu De eerste vijf dagen - Reisverslag uit Tienen, België van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

De eerste vijf dagen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

01 Mei 2015 | België, Tienen

Wat gaat de tijd toch snel, behalve als je aan het wandelen bent met pijn aan je voeten. Stommerik zie ik een aantal mensen denken, had dan ook wat meer geoefend. Ja tijd nemen voor iets zit nog niet in mijn genen. De rust hebben en alles even overdenken.
De eerste paar dagen is mij van alles overkomen, vooral veel meer km afleggen dan nodig is. Laat in de avond pas binnen komen, dat is dan 20.00. Dan wil je douche en slapen.
De overnachtingen in de abdijen waren indrukwekkend, vooral die op Averbode. Zelfs naar de mis geweest. Wat een rust en ik kwam devoot uit de kerk. Toch doet het mij wat.
De volgende dag nog maar een kaarsje voor mijn zus en schoonzus opgestoken.
Op 30 april een lange wandeltocht naar Hoegaarden, jam, jam, morgen een rustdagen in deze bijzonder mooie plaats ( vtergeet het maar ) Gewoon om zijn lekker biertje.
Het is mij gewoon niet gegund, alles vol of en overnachting voor € 90 , wat denken ze wel, net alsof ik een manager ben van een groot bedrijf. Voor deze eenvoudige jongen is dit niet weggelegd.
Er blijft dan nog maar een optie over en dat is het thuisfront inschakelen. RIan zou dit varkentje wel eens wassen. eN ja hoor binnen een half uur was deze. Intredende man weer gered.
Ze komen je ophalen en je logeert in een bed en breakfast.
Ja dan heb je het getroffen.

  • 01 Mei 2015 - 22:57

    Hettie:

    Hee broertje...... niet te hard gaan lopen he..je tijd nemen om te genieten !!
    Ook al zit dat net in onze genen..alles is te leren, zelfs dat ;)
    Hier gaat ales oké , al zal ik het wel moeilijk krijgen morgen om ook
    de borreltjes voor jou op te drinken bij d'n Tijs en Jessica,
    maar ik zal mijn best doen .
    heel veel groetjes enne liefs van mij




  • 01 Mei 2015 - 23:17

    Teun En Debbie:

    Hee pap! Fijn dat je een verslagje erop hebt gezet, maar gewoon je tijd ervoor nemen en vooral optijd stoppen voor een slaapplek want rust is heel belangrijk maar we weten dat je het kan :) het zal inderdaad wel zwaar zijn! Groetjes van debbie en heel veel pootjes van Luna! Groetjes van ons

  • 02 Mei 2015 - 10:14

    Peter & Berdine:

    Hoi Jeroen,
    Al het begin is moeilijk, zullen we maar zeggen. Maar je bent een topper dus dat gaat helemaal goed komen.
    Zoals al gezegd neem je rust en geniet!?

    Groeten van Peter, Berdine, Cody en Jonne

  • 03 Mei 2015 - 12:44

    Maria Van Den Donk:

    Hoi Jeroen,
    Wat geweldig wat je doet! Wij hebben vandaag naar Den Bosch gelopen en dat vonden we al zwaar! En jij gaat dit elke dag doen en dan nog veel verder! Heel veel succes!
    Groeten van Ton en Maria

  • 03 Mei 2015 - 14:43

    Peter En Corrie:

    Hoi Jeroen,
    Leuk dat er een verslag op staat, blijven we op de hoogte. De eerste dagen zitten er op en het zal waarschijnlijk steeds beter gaan. Komt helemaal goed, denken wij.
    groetjes Peter en Corrie.

  • 03 Mei 2015 - 16:02

    Karin Körschner :

    Ik heb echt veel bewondering voor je , Jeroen. Vooral als ik lees dat je niet veel geoefend hebt. Het wordt in ieder geval een onvergetelijke ervaring, hoe dan ook !
    Ik heb vandaag je actie op Facebook gezet en hoop zo nog meer mensen te bereiken.
    We zijn echt vereerd dat je ons als goed doel hebt gekozen, de Vrije Vogels sluiten je in hun hart!
    Sterkte en hou vol.

  • 03 Mei 2015 - 17:42

    Gastonslagers:

    Ha broertje, je hebt een leuk verslag gemaakt tussen alle bedrijven door. Je eerste week zit er inmiddels al op en zoals je weet: alle begin is moeilijk. Ik ben vandaag met Jumper nog een extra rondje gaan lopen (toch 1,5 km) en dat viel niet mee. Maar nu een kwestie van doorzetten denk ik maar. Dar geld ook voor jou, geniet van de kleine en grote dingen (lekkere pint Hoegaarden), blijf devoot, ga ervoor en bovenal vermijdt blessures.

  • 03 Mei 2015 - 18:22

    William:

    Hoi Jeroen
    het zal best zwaar zijn maar houd vol
    Ik zit bij ons Mam op verjaardag en je krijgt van iedereen de groeten

  • 03 Mei 2015 - 22:55

    Marloes:

    Heej papa
    Ik hoop echt dat je het vol houd je ben een kanjer als je het haalt maar ik missen je wel binnen kort ga met je Skype met jou rust goed uit
    Gr je liever dochter marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 31190

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: