30 april dag 4 - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu 30 april dag 4 - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

30 april dag 4

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

30 April 2015 | Nederland, Mariaheide

X

  • 01 Mei 2015 - 00:38

    Monique:

    Ha Jeroen.Hoe gaat het met de rugzak en de voeten?
    Leuk om het zo te volgen.
    We gaan zaterdag naar Tijs en Jessica.Ze wonen samen,En dat gaan we vieren.
    groetjes Monique

  • 01 Mei 2015 - 13:31

    Paula Slagers:

    Ha Broertje,
    Zomaar een krabbeltje om je te laten weten dat ik aan je denk.
    hopelijk heb je niet te veel last gehad van de buien.
    ik vroeg me af waar je nu ongeveer bent
    want met zo'n rugzak is het toch zwaar lopen.
    Ik hoop dat je geniet van de mooie natuur hier in Nederland en straks in het buitenland.
    Voor Nu wil ik je weer veel wandelplezier toe wensen met weinig ongemakken (smile)
    Dikke kus van je Zus xxx

  • 01 Mei 2015 - 16:01

    Wim:

    hoi Jeroen gaat het goed ik blijf je volgen heel veel ge Wim

  • 01 Mei 2015 - 18:50

    Marjon:

    Hoi Jeroen.
    Alweer de vijfde dag op pad.We moeten vaak aan je denken , hoe het met je gaat.
    We willen je veel succes wensen en dat deze tocht je brengt waar je voor gaat.
    Je hebt al wat ballast verloren, en probeer je voeten heel te houden.
    Gr. Ton en Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 31160

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: