Goed doel - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu Goed doel - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

Goed doel

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

13 April 2015 | Nederland, Mariaheide

Wandeltocht naar Santiago de Compostella

Op 27 april ga ik de pelgrimstocht naar Santiago de Compostella wandelen.

Dit is ruim 2500 km.

Graag wil ik aan deze wandeling een goed doel koppelen en wil u vriendelijk vragen of u een bijdrage van €5, wil geven voor een goed doel.
Ik heb gekozen voor De vrije Vogels. De enorme inzet en enthousiasme van de vrijwilligers en het plezier van de deelnemers is hartverwarmend.

De Vrije Vogels: Een supergezellige vrijetijdsclub voor mensen met een verstandelijke beperking in Veghel e.o.
Peellandstraat 28
5461 GW
Veghel
Wat zou het mooi zijn als u €5,- sponsort voor de Vrije Vogels
NL34RABO 0153376813
Onder vermelding van Santiago
U ontvangt nog een bericht hoeveel geld er is gesponsord.
www.vrijevogelsveghel.nl



  • 14 April 2015 - 17:20

    Evelien Maas:

    Hallo Jeroen,

    In de Cello berichten las ik van jou plannen! Wat een ontzettend dapper plan en mooi initiatief!
    Ik wens je veel succes met deze uitdaging (dat zul je soms vast nodig hebben) maar geniet ook vooral van alles wat er letterlijk op je pad komt!
    Ik ga je zeker volgen de komende tijd!

    Vriendelijke groet,
    Evelien Maas.

  • 18 April 2015 - 00:04

    José Van Zutphen:

    Hallo Jeroen,

    Allereerst willen wij jou heel erg veel succes wensen met jouw wandeltocht naar Santiago!
    We hopen dat het brengt wat je ervan verwacht. Veel nieuwe contacten, heel veel prachtige natuur, steeds meer wandelmaatjes, en natuurlijk ook af en toe een beetje afzien, maar vooral een onvergetelijk avontuur om nooit meer te vergeten! Heel veel geluk van ons allemaal!!
    We zullen je zeker blijven volgen, en kijken uit naar jouw reisverslagen.

    En natuurlijk zijn wij super vereerd dat je ons als goed doel hebt gekozen!!!

    Namens de Vrije Vogels Veghel e.o.,

    José van Zutphen.

  • 21 April 2015 - 08:23

    Marleen :

    Hey ex kamergenoot,
    Nogmaals veel succes met alle voorbereidingen van deze bijzondere tocht.
    Ik ga je volgen!

  • 27 April 2015 - 04:54

    Hedy Wester:

    Hallo Jeroen,
    Ik wens je heel veel succes met deze mooie dappere uitdagende wandeltocht.
    Ik hoop dat wat je allemaal tegenkomt en mee maakt onvergetelijk zal zijn.
    Vindt het zeer krachtig , dapper en heel moedig van je.
    En natuurlijk blijf ik je volgen, en kijk uit naar je reisverslagen.

    VEEL SUCCES,

    lieve groetjes Hedy Wester





    .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 31151

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: