En vertrokken....... - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu En vertrokken....... - Reisverslag uit Mariaheide, Nederland van Jeroen Slagers - WaarBenJij.nu

En vertrokken.......

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

27 April 2015 | Nederland, Mariaheide

Zo daar ga ik dan. Voor minstens 3 maanden en voor heel veel kilometers.

  • 27 April 2015 - 14:02

    Paula Slagers:

    Ha Broertje,
    De 1 ste dag is begonnen van de vele dagen!
    Ik wil je alsnog veel wandelplezier toe wensen en dat je prachtige mensen mag ontmoeten.
    Dikke kus van je Zus

  • 28 April 2015 - 01:57

    Caminofrans:

    Hoi pelgrim jeroen,
    je bent inmiddels al een stuk gegaan op deze Koniginnedag!
    Ik wens je een mooie togt toe :-)
    Ik blijf je volgen
    Gegroet
    Bom Caminho
    Caminofrans

  • 28 April 2015 - 09:11

    Theo:

    Hoi Jeroen,zo dag 1 van de vele dagen die er nog gaan komen zit erop.Veel succes en sta open voor de vele ontmoetingen die je zal tegenkomen.
    Geniet ervan en zorg goed voor jezelf
    Gr Theo

  • 28 April 2015 - 14:40

    Anita Huisman:

    Hey Jeroen!!
    Eindelijk is het dan zo ver, jouw uitdaging is begonnen, leuk om je hier te kunnen volgen. Hou de stevige pas erin en neus in de lucht :-)
    groetjes Anita

  • 28 April 2015 - 15:19

    Evelien Maas:

    Hallo Jeroen,
    De kop is eraf......jou Pelgrimstocht is begonnen! Ik wens je veel succes en plezier tijdens je reis!
    Groetjes,
    Evelien.

  • 28 April 2015 - 17:45

    Annet Vermeulen:

    Ha Jeroen, je 2e dag zit er al weer op, er volgen er nog vele! Hoe gaat ie? Niet te snel hè! Geniet van al het moois om je heen! Bon Camino, Gr. Annet

  • 29 April 2015 - 13:16

    Josef Slagers:

    Jammer dat ik je niet meer heb kunnen spreken lag ziek op bed. Wens je heel veel sterkte en geniet zo veel je kan van deze zware tocht. veel succes en zorg goed voor jezelf. Veel liefs josef

  • 29 April 2015 - 15:55

    Monique:

    Ha Jeroen.Heel veel succes.En geniet ervan.
    We zijn benieuwd naar je belevenissen.heel veel groetjes Monique

  • 29 April 2015 - 21:10

    Marleen:

    hey Jeroen,
    De start is gemaakt. Niet te snel he. rustig aan en geniet van wat je onderweg ziet en beleeft.
    Rugzak al een beetje onder controle?
    Succes!

  • 30 April 2015 - 00:36

    Gaston:

    Ha pelgrim,
    hoop dat de eerste dagen goed zijn bevallen. Zal wel even wennen zijn met die uitrusting die je op je rug moet meedragen. Hoop dat de tocht brengt wat je ervan verwacht. Zorg wel goed voor jezelf en kom gezond weer terug.
    Gaston

  • 30 April 2015 - 13:22

    Audrey Graven:

    Hoi Jeroen,
    Heel veel mooie kilometers toegewenst. Met weemoed denk ik terug aan mijn eigen caminotocht vorig jaar in dezelfde periode. Onuitwisbare herinneringen en fantastisch veel mooie mensen heb ik mogen ontmoeten. Ik wens jou gezonde, zonnige dagen en ook veel mooie mensen op je pad. Geniet van het landschap de geur en alle goede en minder goede dingen die de camino je zal brengen. Buen Camino.

  • 30 April 2015 - 19:59

    Jeroen Slagers:

    Hallo allemaal.
    Het verslag dat ik geschreven had is waarschijnlijk niet goed verzonden.
    Het gaat redelijk, veel te zware rugzak, blaren, km omgelopen maar verder ( ha,ha )
    Nee wel moe, maar het eerste begin is altijd zwaar.
    Het komt goed.
    Bedankt voor jullie reacties en de foto,s stuur ik door.

    Gegroet. Jeroen

  • 30 April 2015 - 21:11

    Wilma Vermeulen Van De Vrije Vogels:

    Hoi Jeroen,
    Eindelijk ben je zo ver om deze prachtige reis gaan te bewandelen.
    Ik wens je ook namens de rest van de leiding onwijs veel plezier en vooral kracht toe je zal het nodig hebben.We blijven je volgen.
    Toi toi zet hem op!!!!

  • 01 Mei 2015 - 14:07

    Toinne Van Den Boogaard:

    Hallo Jeroen, ik zat al te wachten tot je een verslag en foto,s erop zou zetten. Ik kijk namelijk elke dag.
    Wat ga je nu uit de rugzak doen om het gemakkelijker te hebben?
    Gr. Toinne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 1782
Totaal aantal bezoekers 31164

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 03 Augustus 2015

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: